Direktlänk till inlägg 9 september 2010

2010-09-09

Av Emelie Johansson - 9 september 2010 21:06

Hej!


Dags att börja blogga är min tanke, frågan är om de kommer hinnas med att blogga i vardagen nu när man är mammaledig, för de är ju vissa andra saker som man inte redigt hinner med, så då är frågan hinner man med allt blogga??

Men tanke är att försöka hinna med de!!


Idag så har dagen iallafall innehållt:

Först blev de att begesig till öppna förskolan med Sandra och Malva och  Erika och Isa. De var mycket trevligt dockväldigt mycket folk där idag. Vi träffade även Madde Maja och Alice där nere. 

Sen var de luncha hemma hos farmor med Erik med förstås.

Och när Erik kom hem från jobbet åkte vi på 1-års kalas hos Madde och Jonas eftersom Alice fyllde ett år igår. Så de blev pizza och fika tillsammans. Och sedan en massa hus prat :)


NU: Äntligen hemma efter en heldag på vift. Så nu är de dags att inta soffan och kika lite på tvn och sen sova.!!


God natt!!!!!

 
 
eroooticaaa

eroooticaaa

9 september 2010 21:13

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)
Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

http://eroooticaaa.blogg.se

 
Ingen bild

Emlizz

9 september 2010 22:01

Hur går det för er med husköp? Hittar ni nå lr?

Emelie Johansson

9 september 2010 22:10

Nae du vi har inte hittat nått men vi kikar ju runt. o väntar på de rätta hehee

 
Ingen bild

Emlizz

9 september 2010 23:00

Hoppas att ni hittar det rätta snart :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Johansson - 29 oktober 2010 16:16

Fredag!!!   Idag var vi på vaccination med Leia för första gången, de gick faktiskt ganska bra. Hon blev ju väldigt ledsen men de gick över när hon fick se mamma och pappa igen. De va jag som tyckte de va lite läskigt så Erk fick följa med. Men v...

Av Emelie Johansson - 26 september 2010 00:38

Nu har de gått låååång tid sen de blev ett inlägg här.. inge bra de alls. Men har varit så mycket att man inte hinner med.   Denna vecka som gått har innehållit att vi umgicks med Sandra och Malva i tisdags, de blev en hel dag hemma hos dom, vi g...

Av Emelie Johansson - 17 september 2010 17:00

Ja nu är de ju fredag kanske dags att uppdatera veckan, har egentligen inte hänt allt för mycket denna vecka men tydligen tillräckligt för att inte hinna med att skriva något.  Tisdag: Blev det att mamma pappa och  Linnea kom hit redan vid klocka...

Av Emelie Johansson - 13 september 2010 21:40

Idag har dagen bestått av att vi varit hemma hela dagen, jag har städat tvättat och rensat min garderob. Känner mej völdigt duktig idag. Så nu finns de mer plats för lite nya kläder. De skulle ju inte sitta fel med lite nya höstkläder. Är i stort beh...

Av Emelie Johansson - 13 september 2010 18:51

Igår söndag, Fredrik Gunilla och Hanna kom hit på förmiddagen för att fira Erik som fyllt år, dom va på Cypern när Erik fyllde år så dom fick fira honom lite i efterskott.  Sedan bara de iväg till Ankarsrum för min och Leias del, vi åkte till Emeli...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Emlli´s gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards